Wednesday, 28 December 2011

MANIS-MANIS pun boleh




Hari ni tetiba rasa macam teringin nak makan manis-manis tapi sekarang pagi lagi tak kan nak melantak makanan manis sekarang cari sakit perut lah. sarapan pun belum. Rasanya petang karang nak pergi beli cendul pulut sama ais kacang kat kedai yang famous tu. haha dah lama tak makan cendol sama ais kacang hari ni mengidam pulak, tapi cendol kat kedai yang famous tu manisnya huu...memang terangkat,manis betul tu yang buat aku suka tu. Aku memang dari dulu suka makan manis-manis terutama yang manis berlemak tapi aku tak makan banyak sangat la sebab makan manis-manis ni boleh dapat kencing manis,tak gitu. mak pulak kalau tengok aku melantak makanan manis banyak-banyak contohnya la kan kalau aku buat air aku suka buat manis-manis lepas tu jamu pulak kat mak,ha apa lagi dileter nya aku. Tapi petang ni aku memang nak pergi beli jugak,sekali-sekala tak pa la jangan hari-hari ja tak boleh. kat atas tu manis-manis pun boleh apa ni.
nak pi ratah milo campur air sikit,nyumm..nyummm..




tabiat aku dari dulu memang tak ubah. aku suka ratah milo compoq gan ayaq sikit.perhhhh terbaik!
nikmat sungguh,sumpah tak tipu.. pi la try buat.






Haha





huhu..yummy









kalu nak buat tambah creamer sikit lagi terangkat habis. kalau oran yang tak suka makan manis. memang dia takkkan makan benda-benda macam gini.





















2 comments:

Witwithoney said...

Ya, aku faham sangat la tu...hehehe

Atyrah said...

hehehe :)