Sunday 20 May 2012

SEMPERNA HARI GURU 16 MEI 2012

Assalamualaikum...


Selamat hari guru kepada semua guru-guru yang pernah mengajar aku. tanpa guru siapalah saya. sesungguhnya anda insan teristimewa di muka bumi kerana telah melahirkan berapa banyak manusia yang hebat .. yang mana permulaannya bersal daripa pengajaran seorang insaan yang bernama guru. huhu sedihnya teringat pula zaman sekolah dulu.



Terimakasih juga kepada cikguku yang bernama Muhamad Suhaimi bin Mat Salleh. kerana suatu ketika dulu pernah menjadi guruku, saya minta maaf ye cikgu,hehe. kerana hari-hari terpksa ke sekolah lewat dan kadang-kadang sampai tak sempat nak sarapan di sekolah. biasalah saya tak berapa suka bersarapan.



Hadiah-hadiah istimewa yang pelajar-pelajar cikgu suhaimi bagi padanya. Termasuklah kad-kad ucapan yang berpuitis lagi bermakna menggambarkan pengorbanan seorang guru dalam mendidik anak bangsa. Sebenarnya hadiah yang paling berharga dan bermakna bagi seorang guru adalah kejayaan anak muridnya. Cikgu aku dulu-dulu cakap macam tu.









No comments:

Post a Comment