Wednesday, 6 June 2012

AIR TERJUN

Assalamualaikum...


2 hari yang lepas kami satu family pergi mandi-manda di air terjun Lata mengkuang, best jugak main air sebab dah lama tak mandi sungai, Air dia sejuk dan bersih. Sempat jugak aku tangkap anak-anak ikan dengan adik-adik aku. Kami juga berkelah di situ. Berkelah ikan bakar. kami bakar anak-anak ikan yg kami tangkap tadi. Ramai juga pengunjung yang datang untuk bermandi-manda dan berkelah di situ, kawasan air terjunnya sangat luas dan pemandangan sekitarnya juga sangat menarik. Sampai mengigil-gigil aku mandi, mana tidaknya berendam lama kemain. Air sungai dia pulak sejuk amat, setelah berpenat bermandi-manda pada pukul 4.30  petang kami pun bertolak balik. Hari pun makin petang dah rupa macam nak hujan. 




pepatung  kecik bewarna biru.

Mula ingat tak nak mandi. Pastu kemain lama lagi aku mandi
daripada orang yg beriya-iya nak mandi tu.

Tangan siapakah itu??


5 comments:

Prince of Noob said...

bestnya mandi air terjun... done follow -
Noob

Atyrah said...

tima kasih @Noob..

Miss Nieyna said...

sy pun macam awak jugak , mula malas nak mandi , last2 saya lah org yg paling lama berendam dlm air tu . ^_^

Miss Nieyna said...

sy pun macam awak jugak , mula malas nak mandi , last2 saya lah org yg paling lama berendam dlm air tu . ^_^

Atyrah said...

@Miss Nieyna,hehehe bila dh tengok air rasa rugi pulak klw tak mandi an^^