Sunday 12 August 2012

majlis berbuka mengundang sakit perut

             
  Assalamualaikum...

yeay tadi ada majlis berbuka puasa bersama naik cancelor Uitm iaitu Dato' Sahol, pada mulanya rasa macam malas sangat nak pegi sebab baru balik daripada kelas mestilah rasa penatkan, so cadang memang dah tanak pergii..tapi kan 5.30 lagi aku dah sampai sana. awal kan? awal kan?? hehe. yang bestnya sebab dapat stiker tu je and ofcos lah makan free,  al maklum lah student Uitm ni berhantu sikit kalau bab stiker ni.. termasuk lah aku sekali, sanggup buat apa saja untuk stiker, even kalau perlu membunuh sekali pun. ok tipu!

ceritaa bab makan free haa meh nak cerita sikit.. ok berbalik pada majlis berbuka puasa tadi.. aku terharu ssangat sebab makanan yang dihidangkan tu perhhh tak sedap langsung... bukan nak mengomen tapi dorang hidangkan makanan yang dah basi.. memang terbaik lah kan... keesokkan harinya ramai yang mengadu sakit perut,,

waa... nasib baik aku tak makan masakan yang basi tu, memang pada mulanya salah sorang daripada kami yang tercium lauk ayam tu. lauk ayam sambal tu berbau pelik, dia cakap bau macam basi so aku dengan rasa ingin tahunya pun merapatkan hidung ke pinggan yang mengandungi ayam tadi, huhu perhh bau dia boleh tahann lah, ngiat hidunga aku, bluwekkk! yanga ku hairannya dah tahu lauk tu basi yang korang pergi makan jugak tu apahal?? sekarang tengok sapa yang susah??aku jugak. (tak da kena mengena dengan akau pun,hehe)

 selesai je berbuka kami berjemaah menunaikan solat maghrib bersama-sama Dato, selepas je selesai bersolat.. kami tunggu kejap yang berbahagia Dato Sahol nak berucap sepatah dua katanya.... dalam banyak2 perkara yang dia duk bebel tu,, aku tertarik dengan satu benda ni, dia cakap yang Uitm Shah Alam akan dibina LRT tidak lama lagii.weeee nampaknya aku bakal naik train lah nanti hhuhu. ops maaf bukan aku, student uitm shah alam bakal menikmati kemudahan yang disediakan ini lah nati huhu, bestnya  mueheheh macam jakun pulak aku ni kan.. biar lah.. ada aku kesah! >.<

No comments:

Post a Comment