Saturday, 10 November 2012

Happy birthday to me.. 10.11.12 ..

      Assalamualikum...

Hai..hai.. lame tak mengupdate, what's up?? hope sihat-sihat belaka ye?? ok good. Happy birthday to me. Alhamdulillah di panjangkan umur lagi.. Tima kasih ya Allah.. Semakin lama samakin meningkat usia dah.. Syukur ya Allah kerana memberi peluang untukku bernafas dimuka bumi ini. Semoga dipanjangkan usiaku, di murahkan rezekiku, dan di beri kesihatan yang baik. Dan dipertemukanku jodoh yang baik-baik. Semoga hidupku diberkati dunia dan akhirat. Di beri kekuatan dan semangat yang tinggi untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan dariMU dan di beri nikmat untuk merasa kebahagiaan bersama keluarga. Aminn.. Syukur ya ALLAH ^_^

Tajuk entri ni happy birthday to me.. agak keterlaluan disitu. Wish sendiri-sendiri jee, ada jugak macam tu..Huhu. sila abaikan.

Usiaku sudah menjangkau ke angka......, born 1993 errkk kira lah sendiri hehe. Satu benda yang aku perasan tarikh hari ni agak cantik juga yaa... Tak cantik pun takpa.. sila lah iyaa kan jugak.. please..please..=.=" hehe.



10.11.12







Thursday, 1 November 2012

SELAMAT HARI ULANG TAHUN


   Assalamualikum...

 Hai..hai.. Hari ni 1/11/2012, Tarikh istimewa ayah dengan mak kan.. Alhamdulillah ulang tahun perkahwinan yang ke-22 tahun ayah dan mak. Wee~ dah 22 tahun ayah dan emak bersama. Selamat ulang tahun perkahwinan ayah dengan mak terchinnta ♥ HEEE~ 

~ Saya doakan semoga ayah dan emak bahagia hingga ke Syurga InsyaAllah ~