Saturday, 10 November 2012

Happy birthday to me.. 10.11.12 ..

      Assalamualikum...

Hai..hai.. lame tak mengupdate, what's up?? hope sihat-sihat belaka ye?? ok good. Happy birthday to me. Alhamdulillah di panjangkan umur lagi.. Tima kasih ya Allah.. Semakin lama samakin meningkat usia dah.. Syukur ya Allah kerana memberi peluang untukku bernafas dimuka bumi ini. Semoga dipanjangkan usiaku, di murahkan rezekiku, dan di beri kesihatan yang baik. Dan dipertemukanku jodoh yang baik-baik. Semoga hidupku diberkati dunia dan akhirat. Di beri kekuatan dan semangat yang tinggi untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan dariMU dan di beri nikmat untuk merasa kebahagiaan bersama keluarga. Aminn.. Syukur ya ALLAH ^_^

Tajuk entri ni happy birthday to me.. agak keterlaluan disitu. Wish sendiri-sendiri jee, ada jugak macam tu..Huhu. sila abaikan.

Usiaku sudah menjangkau ke angka......, born 1993 errkk kira lah sendiri hehe. Satu benda yang aku perasan tarikh hari ni agak cantik juga yaa... Tak cantik pun takpa.. sila lah iyaa kan jugak.. please..please..=.=" hehe.



10.11.12







2 comments:

wisata outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/