Friday, 2 August 2013

Assalamualaikum....

Hai semua apa khabar? selamat berpuasa.. sedar tak sedar dah hampir ke penghujung ramadhan pada tahun ini. rasa macam baru semalam je berpuasa sekejap sangat masa berlalu. persiapan nak menyambut syawal pula macam mana? dah beli baju raya ke belum? hope korang semua tak melebih-lebih dalam berbelanja lah ye.. hehe. takot nanti jadi membazir pulak kan. hehe. macam biasa raya mesti nak ada baju baru kasut baru tudung baru. apa-apa pun tahun ni saya tak buat persiapan apa-apa lagi pun.. mungkin sebab dah tua kot. mood nak raya tu dah kureng berbanding masa kecik-kecik dulu. hehe. tahun ini ingat nak beli baju jubah pula buat dipkai masa raya nanti. dah lama menyimpan niat nak pakai jubah pada raya kali ni. 









                                                                                                                           

No comments: