Wednesday 15 June 2016

HADIAH PELANGI


ASSALAMUALAIKUM



Hai dah bertahun lama ku meninggalkanmu hahaha tinggal blog lah hampa ingat tinggal apa???
di waktu masa dan ketika aku update blog ni time bulan puasa (17/06/2016)  2016 penting untuk aku tulis tarikh tu sebab entah tahun bila pula akan aku update blog lagi huhuhu... sekarang aku nak cerita pasal kerja aku.. kalau nak baca teruskan baca.. kalau tak nak dan terfikir macam ehh macam lah aku kesah kau kerja apa.. boleh lah tinggalkan blog ni.. hehehe aku menulis di blog ini hanya sebagai dairi aku dan aku menulis hanya apabila aku terasa nak tulis.. kira macam tempat aku luangkan masa aku untuk bercerita hal-hal yang terjadi di sekeliling aku.. hehehe..



Sebenarnya dah nak masuk tiga bulan aku berkerja sebagai pembantu tadbir ukur bahan di SEMARAK LAGENDA SDN BHD dekat sini banyak benda aku belajar.. belajar jadi seorang pekerja semestinya lah kan...belajar untuk lebih bedikari sebab sebelum ni aku banyak berharap kepada orang terdekat aku terutama kedua ibu bapa aku dan adik-beradik aku.. alhamdulillah syukur aku dah semakin bahagia di samping keluarga tercinta tapi bukan bermaksud aku tak bahagia sebelum ni cuma lebih bahagia..
seperti quote ini...

Allah bagi kita hujan, kita basah..
selepas itu Allah hadiahkan kita pelangi, 
yang indah


No comments:

Post a Comment