Wednesday, 13 July 2016

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN


Assalamualikum


hai selamat petang.... hari ni dah hari yang kelapan raya... seronok ke raya korang... yang bestnya tahun ni raya aku tak dak sorang pun kawan aku yang mai rumah cuma aku ja yang p rumah depa.. alhamdulillah kuih raya depa buat sedap plus banyak pula tu.. rambang mata aku.. paling aku suka kuih yang dikelilingi badam tu.. aku lupa pula nak tanya nama kuih tu.. memang sedap sehingga aku lupa nak tanya nama dia... eheheh... 


aku nak upload gambar family aku sedondon berbaju raya tahun ni.. check it up




No comments: