Tuesday, 29 November 2016

                                                 Hai Assalamualaikum....


Hai kalian, apa khabar? lama dah sy tak update blog ni kan.. hmm maaf la saya busy kebelakangan ni...nak update selalu memang tak dapat la... saya tergerak hati nak update jugak hari ni hehe ni pun pasal nak promote sesuatu ni hehe... nantikan ye awak2 sekalian...
hari ni cuaca ok ke cuaca pulak haha ok cuaca agak mendung nampak gaya macam nak hujan... hujan rahmat katakan syukur Alhamdulillah.... untuk pengetahuan, saya memang suka hujan, macam katak pulak saya ni kan hehehehehehehe....

move on bebeh... sebenarnya saya nak promote ni ha...... tada.... nanti saya up gambar....dipendekkan cerita ni haa jom lah buat insurans dengan saya, service tak yah cakap la tip top dijamin puas hati...
apa kelebihan buat insurance dengan saya?? anda tak perlu datang kedai saya nanti saya ceritakan step2 nya anda hanya perlu wasap gambar geran moto atau kereta anda kepada saya... mudahkan?? yang bestnya kalau area dekat2 ni jeniang kedah saya hantar je kerumah.... boleh buat road tax sekali senang kan semua dihujung jari sahaja. dunia tanpa sempadan. hehe..
WHATSAPP 0174625386
SEBARANG CALL 0103441669

WHATSAPP 0174625386

SEBARANG CALL 0103441669



                                                                                                      



No comments: