kenapa disaat aku sudah mula menerima hakikat dan sudah boleh
melupakan kau.. kau hadir kembali? kenapa di saat aku sudah mula kuat menerima
takdir ini.. kau datang memberi harapan. adakah kau sengaja mahu menyeksaku??
cukuplah wahai dikau.. hati ini tidak kuat lagi untuk menangis.. hati sudah
kering air mata..hati ini sudah cukup derita cuba melupakanmu..jngan lah kau
menyiksa hati ini lagi dengan harapan palsu mu itu.. amat pedih jiwa ini
mahu melupakan orang yang satu ketika dulu pernah menyanyayi diri ini, amat
perit melalui hari-hari dengan luka yang pernah engkau berikan..cukuplahh wahai
dikau menyakiti perasaan ini. sesungguhnya aku tidak memerlukanmu
lagi..cukuplah, dan jangan hadir lagi dalam hidup ini.. sudah tidak ada lagi ruang untukmu di
hati ini.. ku harap dikau belajar dari kesilapanmu.. sayangngilah orang yang
menyanyimu.. jangan sampai suatu saat bila kamu sudah kehilanganya baru kamuu mahu
menghargainya... cukuplah perit yang aku lalui selama ini. ku harap dikau mengerti. maafkan daku kerana tidak dapat meneruskan ini lagi.. ku titipkan doa agar dikau bahagia..
Saturday, 3 November 2012
Thursday, 1 November 2012
SELAMAT HARI ULANG TAHUN
Assalamualikum...
~ Saya doakan semoga ayah dan emak bahagia hingga ke Syurga InsyaAllah ~

Wednesday, 10 October 2012
KELAS MEMANDU TAK DAFTAR LAGI. ECECECE..
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ
Hai... uoolls.. lamanya tak update blog,haha. ayat manis
blogger yang selalu korang dengar.. betul tak?? ehh manis ke?? sila abaikan
hehe. okey lah.. sebenarnya tak ada
story best yang nak diceritakan pun. Hemm sekarang ni kan minggu exam so budak2
student macam budak rajin ni, busy sikit lah hehe. emm semoga Allah pemudahkan segala urusanku
dan memberiku ketengan ketika menjawab paper , amiiinn.. :)
Dalam pada sibuk duk exam jugak.. hati ni dah lama rindu nak
balik rumah, dah lama tak balik
rumah, rindu nak tengok mak ayah laaa..
waaaa :'(
Sebenarnya cuti ni plan nak ambik lesen kereta lah..
agak-agak lulus tak nanti sampai dapat P haha. Takut lah.. tak reti bawak
kereta. macam mana nii. orang yang ajaq bawak kereta tu garang dak?? heee..
Gelabah laa kau nii tira oii nanti depa ajaq lah bawakk.. apa lah hang nii..
ohhh yaka?hehe.
VROOOMM...VROMMM... |
Subscribe to:
Posts (Atom)

