lately I have some skin problems especially the dark spots and acne scars are so obvious on my skin .. so basically I make some clarification about some skin care that can solve my problem .. after I do research I finally choose pink by pure beauty it is essence that can actually give a bright and bright effect on my skin based on what the product says, but after I use almost one bottle about a month I can not see anything different, it's not like I do not know whether the product is Not suitable for my skin or I am wrong to choose skin care products. so now obsess about skin care as I always watch videos and read about skin care because I know about important why we need to take care of our skin.
Tuesday, 16 April 2019
Friday, 22 March 2019
KUIH RAYA 2019 NAK ORDER SEMESTINYA BOLEH 😍😍😍
Assalamualaikum
Hai semua... Apa khabar??? Memandangkan Raya dah nak dekat jadi sesiapa yang berminat nak order kuih raya pada tahun 2019 ni boleh wasap nombort telefon saya di Atyrah InsyaAllah seluruh Malaysia kita post jadi tak ada istilah jauh tak boleh order hihihi so mari lah order sayang2 semua💓😘😘
wasap 0103441669 (Atyrah)
Thursday, 21 March 2019
"Semarak Survival Camp"
Assalamualaikum
Nak promote sikit untuk anda semua....
Untuk Maklumat semua ...Yang mana dulunya di kenali Kem (PLKN) Rimba Taqwa,
sekarang dikenali "Semarak Survival Camp" beralamat di
Kampung Charuk Kit, Jalan Semarak,08200 Sik Kedah. Kami bersedia
menerima tempahan dari mana-mana Agensi untuk mengadakan program2 seperti:
1. Program Jati diri dan Motivasi.
2. Kem Anak Soleh.
3. Perkhemahan Tahunan Sekolah Rendah dan Menengah serta juga Pusat Pengajian Tinggi.
4. Hari Keluarga.
5 Majlis Hari Raya.
6. Pekej Perkahwinan ..
7. Perjumpaan Reunion
8. HomeStay & Chalet
10. Bilik Mensyuarat berhawa Dingin.
11. Dewan Ceramah berhawa dingin.
12. Dewan Terbuka ( Kipas)
13. Latihan Tali tinggi FlyFox dan Abseling.
14. Berkayak ditasik Beris Inn
15. Kembara Hutan dan merempuh halangan ala2 tentera.
Hubungi Pn Norasiaton Akma Binti Yazib (Pengurus Kem)
Pej : 04-4693629
No Hp: 019-5573994
Norul Huda Bt Ayub
(Admin)
No Hp: 013-4656887
Syed Saiful Irwan.
(Admin)
No Hp: 019 - 5970064
Subscribe to:
Posts (Atom)




