Sunday 26 February 2012

final project yang serius membebankan! ( architecture bidang yang psyco)

dekat akhir-akhir sem ni..penat gila-gila. buat report tu la,report ni la..kejap model bagai, report kena reject la..drawing la,test tu,kejap test ni. adaoiiii............ kenapa lah aku pergi ambik cos yang seakan-akan architectural ni! waaa nak balik!
final exam lagi hua......penatnya! kalau sem lepas tak per la lagi just buat autocad je dengan drawing, kali ni lagi beban, bebal arh macam ni. :'(
minggu akhir sebelum final exam memang tuff! terbaik.. lepas habis ni aku nak pi cuti di Bandung dua minggu, hilanggkan stress. cehh! hehe.
Aku dalam dilema sekarang ni, sama ada nak balik ke tak study week ni, 12 hari jugak cutinya,lama gak tu, kalau balik kompem2 aku tak study punya,comfirm! aku paham sangat perangai aku ni. dah banyak kali dah, time cuti je aku balik cehh bawak beg buku bertimbun-timbun kat rumah konon nak study,haha!tapi hampeh...penat je, usung balik dari rumah ke kolej, dari kolej ke rumah,heh! :)

No comments:

Post a Comment