Monday 2 September 2019

TANJUNG DAWAI KEDAH

Assalamualaikum..
Pada 1 September 2019

Hai apa khabar semua pembaca blog ni.. Kemarin saya dan keluarga pergi ke Tanjung Dawai untuk jalan-jalan dan makan tengahari di restoran ikan bakar dekat tepi laut.. Seronok sangat dapat pergi dengan family.. Kami berehat di bawah pokok ruu di tepi laut sambil menikmati deruan angin dan keindahan pantai.. Mak dan Ayah lah yang bawa kami.. Saya memaksa Mak dan Ayah saya untuk mengambil gambar hehehe...Kami sekeluarga amat sukakan pantai kerana ianya amat mendamaikan..

Selalunya pada cuti hujung tahun kami selalu pergi bercuti di tempat-tempat seperti pulau atau tempat yang berpantai kerana kami gemar mandi laut.. hehe.. Tempat yang kami selalupergi adalah Pulau Langkawi dan juga Pulau Pangkor dan Teluk Batik dan tempat-tempat yang ada laut yang lain  seperti kelantan dan sebagainya..hehe..

Terima kasih Mak dan Ayah kerana membawa kami ke tempat-tempat yang menarik dan cantik dan menyeronokkan kami sangat beruntung mempunyai Mak dan Ayah yang baik dan kami sayang Mak dan Ayah...


My Love Of My Life Mak dan Ayah


Saya 





Abang Saya

Adik Saya








No comments:

Post a Comment