Sunday, 20 May 2012

DORAEMON



Pernah terbayang tak muka nobita dan doremon kalau mereka dah tua nanti, mesti huduh kan, tengah google2 tadi aku terjumpa gambar nobita dan doremon ni. Kesian aku tengok tak sangka mereka berkedut-kedut sampai macam ni, ni mesti sebab tak pakai Olay Total Effects. Kalau muka giant pulak? agak-agak macam mana?boleh??













12 comments:

Syed Salleh said...

Ha3.. doraemon boleh jadi tue ke.

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Atirah said...

gelak plak dye, hehe..
biasa lah tu, orang pun boleh tue, doremon pun tak terkecuali :)

Ckin Kembaq said...

comel sangatla..hahaha

sis92 said...

hahaha tolong gelak je, mst doremon dh tak larat nk lari bila nampak tikus

Atirah said...

takkan comel? hehe..

Atirah said...

tulah, kesian doremon :)

kinara kinatara said...

Singgah dan follow:)

ELFarahin said...

Hahahahaah~!! Dah lama tak layan nobita & doraemon. Well~ kitew fokus pd NARUTO jewk. Boyfie(Yesung) kitew unn ske tengok. Akekekeke.... ^^

Ira Nira said...

hehe kesian tgk misai doraemon hehe

BP Boy said...

wah doremon yg bdn besi pon boleh kedut gak??? hhahah

shida'R said...

hahaaa..lawak la plak..tgk muke deme dah tueee hehee >.<

syahirah said...

ayourk ! xpernah bayangkn pon slama ni