Thursday 31 May 2012

apekah

Caraku menulis entry di blog, aku akan menulis entry sambil melakukan kerja lain, contohnya  sambil tengok tv, atau sambil makan juga, hehe…dan semestinya apa sahaja yang terlintas di fikiranku ketika itu aku akan terus  menaipnya, walaupun mataku tidak melihat pada papan kekunci. Maka akan terhasillah cerita yg  banyak kesalahan susunan ayat serta ejaanya.. seterusnya aku akan cuba post apa yang telah aku taip tadi tanpa memperbetulkan ejaanya terlebih dahulu. Tujuannya aku tak pasti kenapa, mungkin itu hobiku. Kemudian barulah aku menyimpannya di draf sebelum aku mengedit dan mengepostnya semula.. so kalau korang ternampak post aku yang ayat mengarut  tunggang terbalik,aku amat kesal..kah..kah..kah.. tiada apa yang cuba di samapikan disini. Hanya perkara yg tidak penting sahaja.  Sorry uolls.. '>.<Pabila kecelaruan melanda diriku>.. Bye2  :p

testinggg.....attention.......testing..testing..........

No comments:

Post a Comment