Wednesday 16 November 2011

cuti sem nonton kdrama lah kerjer








Sebenarnya cuti aku ni xder la bosan sgt pn, sebosan yg slalu aku gembar-gemburkan  kan stiap kali menulis entry kat blog aku emm..  sbenarnya aku seronok jer, sje bt xsronok hehe..banyak masa aku dihabiskan menonton kdrama jep. Kadang-kadang aku menonton sambil ditemani adik lelaki aku yang berusia 8tahun.kami sama-sama tengok sambil nangis2 bercucuran air mata bebaldi-baldi sebab terlalu 
sedih  (T__T)


Ok tipu!


 time part dimana awek kepada si hero ni nak tinggalkan si hero ni, sedangkan dua2 suka sama suka tapi malu xnak mngaku konon maco buat ,macam tu,, tau pulak bile si awek tu nak pergi atau senang citer awek tu dah nak tinggalkan si hero ni , baru lah si hero ni nak pandang si awek ni dan timbul rase nyesal sebab buat xtahu jep kat awek ni time diorang penah kenal dlu. Tahu pn taching! Bajet macho lagi kan dah nyesal, <ok annoying!!… kebanyakkan yang aku tonton semua citer lebeh kurang same jep. Si awek mesti seorang yang agak careless  then yang si heronye pulak,cold and serius (bajet sikit).. tapi best aku mamang layan pun cerita-cerita macam tu haha..


kebanyakkan drama korea yang aku tonton tu aku download kat you tube jep. Ade yang aku just tonton online jep, makan masa nak download. Then sangat membenci buffering,, hehe!


Lepas ni nak tengok cite lain pulak, emm cite ape ye yang best??nanti aku piker nak tengok cite ape huhu,excited ni. Ok macam over cikit muehehehe J



























            fall in love

No comments:

Post a Comment